Ada apa pada Bruno Mars.

ASSALAMUALAIKUM.

Nie nak bagitahu sikit pasal lagu Bruno Mars, yang didengari ramai, terutama sekali REMAJA. Saya ada terbaca perbincangan kat dalam group kat facebook "CINTA ALLAH CINTA ABADI" pasal lagu Bruno Mars. so, saya  selak kat Google lirik
lagu nie, pastu saya baca satu part lirik nie.

And kalau dengar 'It Will Rain by Bruno Mars' betulbetul pun, korang dah boleh dengar ada lirik yang boleh MEMURTADKAN kita.
Harapharap korang tak ikut nyanyi skali, or lebih baik jangan dengar lagu tu.

Nie lirik yang saya maksudkan tu:

There's no religion that could save me
( tiada agama yang boleh selamat kan aku )
No matter how long my knees are on the floor
( tak kira berapa lama melutut di lantai )


Harap korang faham apa maksud sebenar lirik nie.
BEWARE sahabat, ALLAH murkah nanti sebab kita terleka.

Jom dengar lagu nasyid, lagu nasyid pun best apa. kalau kita ikut nyanyi sekali kita pun dapat pahala kan
sebab kita memuji ALLAH SWT. 2 in 1 pulak tu, berhibur sambil mengumpul pahala. IN SHA ALLAH ^^,

lagi satu, kalau korang sayangkan ALLAH SWT, Islam dan orangorang yang korang sayang, sebarsebarkanlah berita nie.
semoga kita terselamat daripada azab dan dapat berkat Allah SWT.

No comments:

Post a Comment